Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, augustus 16, 2003

Buurvrouw A kwam langs, net toen Daan en ik midden in de door haar medegenomen videofilm "Romeo + Juliet" zaten.
U weet wel, dat klassieke familiedrama. De buurvrouw vond dat ik eigenlijk de Pilates-oefeningen zou moeten doen.
Kon haar ervan overtuigen dat het tijdstip mij niet zo uitkwam. Echter, als zij vanavond danwel morgen weer komt
om samen met mij onze oefeningen te doen kom ik er niet meer onderuit. En terecht.
De DOS-aanval op Microsoft van gisteren mag een groot succes heten
De ontwikkeling van Outlook Express wordt stopgezet. Aangezien zo'n 90 procent of daaromtrent van alle computer-gebruikers dit programma gebruikt voor de ontvangst en verzending van e-mail mogen zij daar voortaan voor betalen. Klinkt een beetje als een zekere PTT-truc: eerst zorgen dat vrijwel iedereen het "gratis" voicemail-gebeuren gebruikt en als men niet meer zonder kan er geld voor gaan vragen. Ik gebruik dus géén voicemail, géén Outlook Express
en zelfs geen mobiele telefoon. Persoonlijk besteed ik mijn geld liever aan nuttiger zaken zoals voedsel, kleding
en alimentatie...
Iets wat Idi Amin niet meer kan. Die is namelijk dood.
Inmiddels doen in New York de ijsblokjes-maak-machines het weer en zit men in Detroit nog even te werken aan het produceren van meer Detroitertjes. Een deel van het Amerikaanse defensie-budget (Newspeak voor "oorlogs-financiering") blijkt gebruikt te zijn om een stel borsten te vergroten. Hoe geestig. Vooral ook omdat het erg lang geduurd heeft voordat de verschillende diensten daarachter kwamen. Hoeveel van het budget is op andere manieren verspild? Hoeveel heeft het indertijd de Nederlandse belastingbetaler gekost om een fotorolletje te laten ontwikkelen door een leger-laboratorium? Ik vermoed dat men iets meer heeft berekend dan het Kruidvat...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!