Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, juli 26, 2003

Het is zover: A Terrebel Weekblog is een feit.
Speciaal voor hen die de Nederlandse taal eigenlijk maar niks vinden
en als leuke oefening voor mezelf is er nu wekelijks een Engelstalig
stukje van mijn hand te lezen.
Gewoon een weekoverzichtje van wat ik hier al schrijf. Maar dan in het Engels.
Dus. Als zodanig.
Moet nog wel een beetje aan de lay-out werken geloof ik...
Waar komt die behoefte vandaan om bij voortduring terug te grijpen naar het verleden?
Al die "I love the seventies"-programma's zullen voortkomen uit de neiging om te denken
dat vroeger alles beter was. Maar is dat wel zo?
Misschien was er meer sprake van een soort gemeenschapszin die heden ten dage een beetje
lijkt te ontbreken. Hoeveel van uw buren kent u bij naam? Met hoeveel van uw buren
wisselt u meer woorden dan "Goedemorgen" en "Alles goed?"
Mede namens het heruitvinden van de crackers met Nutella (en dan even in de magnetron!) een heerlijke avond gehad.
Lekker gelachen om Betty en Zorg. Vanwege het herkennen van enkele situaties vooral.
Luister nu naar "Bridges are Burning" van Wally Tax. Zou hij nog leven? "Ja, vroeger was alles beter" denk ik vooral als ik let op muziek en de prijs/kwaliteit-verhouding van produkten en diensten. Maar toch...vroeger bestonden er geen Eva en Ferdinand die wat meer zin geven aan m'n leven.
Vanavond stappen en Thura mag mij helpen aankleden. Hoef Ferdinand morgen pas om twaalf uur op te halen bij oma.
Twee nachten achter elkaar zonder dat mooie jochie is toch eigenlijk best wel lang...
Dankzij Marjan (dus niet Mariann of Marian) kan ik binnenkort iets leuks met hem gaan doen.
Peetzoon Matthijs belde vanochtend om mee te delen dat z'n moeder en hij iets leuks voorhebben met mij en Ferd.
Al belde hij mij wel wakker...Intussen is de jukebox overgeschakeld naar "Eva" van Boudewijn de Groot.
Gauw afsluiten voor ik m'n beeldscherm niet meer zie door de tranen heen...
Het laatste nieuws moeten jullie zelf maar even ophalen bij Nu.nl, Indymedia.nl, Instapundit of Daily Kos, om een paar van mijn bronnen te onthullen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!