Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, mei 05, 2003

Gisteravond is buurvrouw A nog even gezellig langsgeweest en heeft en passant de nagels van één Bas' zijner handen fraai opgepoetst. Hedenochtend kwam ze nog een broodje mee-eten. Als bijdrage in de ontbijtvreugd had zij voor medeneming van Matzes gezorgd. Beetje boter, beetje suiker en smullen maar! Bovendien smul ik al van haar aanwezigheid...;-)

Natuurlijk wisten jullie al dat ondermeer de familie Bush flink wat verdient aan oorlogvoeren. Ondermeer via een investeringsmaatschappijtje: The Carlyle Group. De officiële site vind je hier en een artikeltje wat niet iedereen graag gepubliceerd ziet, treffe men hier.

Met Ferdinand naar de bank geweest zodat hij geld kon opnemen. Errug stoer dat hij z'n handtekening moest zetten! Een deel van het opgenomen geld gebruikt voor een portemonaie. Zelf kon ik nog iets meer geld halen dan ik had verwacht en heb mezelf derhalve op een stripboek van Storm getracteerd voor in de trein morgen. We gaan dan namelijk helemaal naar Spijkenisse om daar te logeren bij Marjan & Matthijs en ook wellicht iets af te spreken met Daniëlle. Daardoor kunnen we helaas Thura niet helpen bij een kleine verhuizing met behulp van bakfiets waar ik in had gemogen. *SNIF* Soms is het leven zo oneerlijk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!