Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, april 22, 2003

Zo. De video staat klaar en nu maar wachten op de dingen die komen gaan. Omdat buurman D niet kwam vanmiddag ben ik zelf maar aan de slag gegaan met de ombouw. Alle tekenen wijzen erop dat ik morgen heerlijk slaap op m'n "waterbed nieuwe stijl". Hoera ende victorie enzo! Leve mezelf! Vandaag nog een fraaie opmerking gehoord van een duidelijk ietwat warrig heerschap dat in zichzelf liep te mompelen:"Het is zo makkelijk om nieuwe natuurwetten te bedenken." Sterk. Tegenwoordig worden in de war zijnde personen minder snel opgepakt, lijkt het wel. Volgens mij omdat gedacht wordt dat ze eenvoudigweg handsfree mobiel aan het bellen zijn. Goed hoor. En trouwens: waarom zou je iemand die zonder zichtbare elektronika in de buurt loopt te praten wel opnemen
en iemand met een "oortje" in niet? Hoorde ergens de opmerking: "Niets mis met in jezelf praten maar als je iets terugzegt kan dat duiden op een probleem...". Niet alleen om de klus van vanmiddag maar om nog een reden ben ik trots op mezelf: heb het zowaar gewaagd iemand te bellen wiens nummer ik recentelijk bemachtigd heb. "Wat leuk dat je belt!" was haar spontane reaktie. Soms is het leven best goed. Zo kan Fer morgen onverwacht naar "De Krakeling" voor een voorstelling van Kikker van Max Velthuijs. Dankjewel Lenneke! Wat bijvoorbeeld ook te denken van het feit dat er een berichtje in m'n gastenboek stond van een jongedame die ik was tegengekomen bij de opnames van een show die straks om 21.30uur op Yorin wordt uitgezonden? Inmiddels zijn we erachter dat we beiden Nederlandstalig zijn.
Geestig niet? Hebben we al een volledige conversatie in de Engelse taal achter de rug en komt zij er via m'n website achter dat het allemaal makkelijker had gekund! Heb buurvrouw A nog aan een hapje eten kunnen helpen voordat ze naar haar nieuwe cursus ging.
Ook nog een lief meeltje van buurvrouw J2 mogen ontvangen en daarnaast ruim 30 hits op dit livelog vandaag! Best veel hoor, vind ik.
Iemand enig idee hoe dat komt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!