Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, april 05, 2003

"En onthou: ik hou van jou". Met dat zinnetje sluit ik vaak af als ik Ferdinand instop. Wordt toch altijd weer een beetje emotioneel tijdens het welterusten-ritueel. Nog immer schrik ik weleens 's nachts wakker en moet dan even weten of hij nog ademt. Hebben alle ouders dat? Het gaat weer wat beter met hem. Zo goed zelfs dat hij vanmiddag meekon naar een opmeet-sessie waarbij m'n maten werden opgenomen voor een aanstaand video-project van Erwin Olaf. Hij (Ferdinand, niet Erwin) wou graag slapen met Wêr Bisto van Twarres op als slaapmuziekje. Morgenmiddag mag hij mee naar de cast-repetitie. Leon moet morgen helaas werken hoorde ik van buurvrouw Janine bij wie ik op de chocomel was vanmiddag. Zal dus mede-regisseuse Janine moeten teleurstellen....Voordat ik op straat was aangesproken en uitgenodigd door buurvrouw J2 was ik net in gesprek geraakt met buurvrouw Angélique die gisteravond nog ff gezellig was langsgeweest en mij goedkeurend toeknikte toen mijn aandacht zich richtte naar buurvrouw J2. De mensen bij Magic Galaxies, een onderneming in Science Fiction en Fantasy boeken en tijdschriften, waren errug blij met de door mij aangeboden hulp in de komende drukke tijd. Met name bij de voorbereiding voor de Fantasy Fair kunnen zij extra handen gebruiken. Het schijnt dat een museum in Wenen een aantal krissen en wayang-poppen heeft die één mijner voorvaderen indertijd aan de keizer had aangeboden en graag wat toelichting wenscht op een aantal door mijn moeder geschonken foto's. Koel he? Intussen staat Het Grote Terrebel's Buurvrouwen-Organogram on-line (Ook te vinden in het kolommetje ter linkerzijde van deze pagina). Met dank aan Jet en ook Aldert die dit alles mogelijk hebben gemaakt. *SNIF* Woorden schieten tekort...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!