Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, januari 15, 2019

Goed nieuws en kattenlog

Goed nieuws is dat mensen erg creatief blijken wanneer het gaat om het zuinig omgaan met de aardse grondstoffen. Omdat er mensen zijn die vinden dat je best meer uit de Aarde kunt halen dan je er in stopt ('Als het op is ben ik toch al dood dus wat kan mij het nou schelen?') moeten er snel oplossingen komen. Dit is er eentje: deze bakstenen worden gewonnen uit de grondstof...urine!



Billy de Kat geniet van de snoepjes die hij met veel moeite (en plezier?) uit zijn snoepbal haalt:

De lolcat van deze week:

'U wilt dat 'zij' leven volgens onze waarden en normen?
Noem er eens drie.'

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

2 opmerkingen:

  1. Katten moeten zich ook niet vervelen natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verhaal joh. Ik moet er meteen van plassen. Zolang het maar niet als baksteen er bij mij uit komt.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!