Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, december 08, 2017

Onbeantwoorde liefde (een #verhaaltje)

Eerst viel hij terug.
Vervolgens stond hij een tijd stil.
Daarna vervolgde hij zijn weg.
Voetje voor voetje
en soms even kruipend.

Hij stond op, bleef staan
en begon sneller te lopen.
En later te rennen.
Steeds sneller.
Steeds sneller!

Tot hij zich lichter voelde
worden en de zaken weer beter zag.


Gedragen door vleugels
van onbeantwoorde liefde

=================
Meer lezen? bravenewbooks.nl/terrenceweijnschenk

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

7 opmerkingen:

  1. Maar de aanhouder wint hoop ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onbeantwoorde liefde heeft een reden.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, en ja soms... i feel it ;-) you know... we keep on searching, or let it go...

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. alles heeft zijn tijd nodig,
    het komt wel goed, maar dan op een goeie andere manier(hopelijk)
    Een toffe zondag en een @->- voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede zondagmiddag lieve Terrebel.
    Ik ben wat later dan normaal omdat Windows het nodig vond vanmorgen een flinke en lang durende update te installeren.
    Wat een knap geschreven verhaal alweer en ik vermoed dat het toch een beetje autobiografisch is hé...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het loopt niet altijd goed af in de liefde. Het kan een tijd zijn vol onzekerheid...Maar hij voelt zich in elk geval gedragen door de liefde. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!