Sinds een paar dagen ben ik weer eens afgesloten van de wereld van vaste telefonie. Bij de KPN-helpdesk weet men niet wat het probleem is maar men gaat het uitzoeken. Nou, dan ben ik volledig gerustgesteld.
Werd gisteren ook "gerustgesteld" door mijn verzekerings-tussenpersoon: men kon de hele week de verzekeringsmaatschappij zelf niet bereiken, zou verscheidene malen worden teruggebeld maar dat gebeurde maar steeds niet. Daardoor kan ik nog langer op mijn verzekeringsgeld wachten. In elk geval wenste de medewerker mij een "prettig weekend".
Dat is toch wel aardig.
Ook aardig is het om op een kleedje bij de warme kachel te liggen en met je zoon samen een Sudoku uit de krant op te lossen.
Ik denk niet dat E.ON het wereldwijde energievraagstuk kan oplossen maar men zal toch voldoende capaciteit in huis hebben om een simpele vraag te beantwoorden?
Het antwoord kwam al snel. Errug netjes (ende vakkundig)! Laat Uw tarieven dus niet vastzetten want volgens de mensen van E.ON zullen de energietarieven per 1 juli weer omlaag gaan!
Van de Manager Customerservice van de Postbank kreeg ik onlangs antwoord op de vraag waarom je moet betalen om geld te mogen storten op je eigen rekening. Diezelfde mevrouw stuurde mij later bericht dat de door haar gegeven informatie onjuist was. Tsja, nu snap ik wel dat ook loketmedewerkers niet precies weten hoe het zit. De ene loketmedewerker vraagt een bedrag per ingeleverd zakje muntgeld, de andere vraagt een bijdrage voor de algemene administratiekosten, de derde laat je het geld op een spaarrekening storten en nummer vier doet gewoon niet moeilijk en laat je gratis je eigen geld op je eigen rekening storten. Mevrouw van der Wal van Customer Service weet het eigenlijk ook allemaal niet meer...Overigens is volgens deze mevrouw het storten van muntgeld heel goedkoop: 0,30 eurocent per zakje munten, da's minder dan een cent voor drie zakjes!
Een opgeruimd karakter
49 minuten geleden