Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, september 22, 2020

Goed nieuws en kattenlog

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/
=============================================

Goed nieuws vind ik dat ook wereldberoemde mensen niet te beroerd zijn om gewoon plezier te hebben. En daarbij ook nog eens anderen blij te maken. Neem deze dame van tien lentes jong die de wereldberoemde muzikant Dave Grohl uitdaagde tot een wedstrijdje drummen:

 
(Aardig detail: zij dragen dezelfde outfit)

 In dit filmpje daagde zij hem uit en daar begon het mee:  
 Grohl nam de uitdaging aan, zoals u in het eerste filmpje kon zien. Maar niet alleen dat: hij erkende zijn meerdere in zijn tienjarige fan Nandi Bushell en schreef en speelde een ode aan haar:

Naar verluidt zijn het de dochters van de man die beroemd werd met Nirvana en met de Foo Fighters die gezellig mee doen op de achtergrond. 

Soms doet Billy de Kat alsof hij niet meer weet hoe het kattenluik werkt en vraagt mij de deur open te doen voor hem. Om mij dan gewoon even aan te staren, om te draaien en weg te lopen. Zomaar één van de grapjes die hij met mij uithaalt. De lieve boef!

Met de lolcat van deze week vraag ik mij af waarom zo velen
zich richten op de gevolgen en niet op de oorzaak van iets vervelends:


'Waarom geen oorzaak van verkoudheid zoeken
in plaats van betere zakdoekjes te ontwikkelen?'



4 opmerkingen:

  1. Wat ben ik blij dat de meiden hier de drum niet hebben gekozen als muziek maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog een leuk lied geworden ook zeg.

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik kende alle video's al die je hier laat zien want de halve wereld deelde ze al op social media natuurlijk, maar niet minder leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. muziek is altijd goed voor mij
    Ik wens je een fijne dag en hier is een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!