Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, mei 08, 2020

Touwtje springen (een verhaaltje)

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

==========================

Het kalme geritsel van haar vleugels
deed zijn hart touwtje springen
wanneer zij langs hem liep.

Hij vroeg zich af hoe goed zij zou zijn in 'Double Dutch'
en liet zijn gedachten afdwalen.

'Wat zit jij te lachen?', vroeg zij
waarbij zijn glimlach in een grijns veranderde.

'Ik zag een engel touwtje springen'

==========================

Meer lezen? Mijn verhalenbundels

8 opmerkingen:

  1. Jij moet toch weten Terence dat het niet om de kwantiteit gaat maar om de kwaliteit. Je kunt net als met voetbalfeestjes, beter één goede engel hebben dan 100 van een mindere kwaliteit. Feesten zoals in Rotterdam, kan alleen in Rotterdam. ;-)

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijke fantasie in dit mooi gedicht, ik voel het ook al
    .Ik wens je een fijn weekend en hier is een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik spring ook wel eens touwtje, maar een engel ben ik niet. :)
    Mooi geschreven. Van dat soort fantasie gedachten hebben we allemaal wel eens 'last' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Touwtje springen en stoepkrijten...ik zag het weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Best wel lastig lijkt me om touwtje te springen terwijl je vleugels hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zal een leuk gezicht geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ondeugende gedachten...
    Wat een briljante opmerking van Riet!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!