Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, maart 31, 2020

Goed nieuws en kattenlog

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

==========================================

Goed nieuws vind ik dat fabrikant Roche (klik) alsnog meewerkt aan het sneller verspreiden van tests voor het Coronavirus. De fabrikant wilde in eerste instantie het alleenrecht zodat het ervoor kon vragen wat het wilde en letterlijk over lijken gaan, uit puur financiële overwegingen. Maar ging - onder grote politieke en publieke druk (zo werd hun dependance in Almere beklad met leuzen als 'Moordenaars!') overstag. En terecht.

Vandaag een filmpje van een buurtkat die wat
wegheeft van Billy, de kat die mij als baasje tolereert:



De lolcat van deze week is geïnspireerd op het verplicht thuisblijven
in verband met Covid-19:

'En wij vroegen ons af waarom onze tieners
chagrijnig werden wanneer wij hen vertelden:
'Jij gaat voorlopig niet uit!'

Meer lezen? Mijn verhalenbundels

4 opmerkingen:

  1. Inderdaad, dát is heel goed nieuws, hoop dat men er snel mee aan het werk kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mag toch hopen dat ze dan ook de prijs omlaag doen.

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik hoop het, het zou heel goed zijn
    -Een @->- voor jou

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!