Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, februari 11, 2020

Goed nieuws en kattenlog

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

Goed nieuws voor walvissen, bruinvissen en dolfijnen: zij mogen niet meer in gevangenschap worden gehouden om te dienen als vermaak. Althans, in Canada (klik). Andere landen zullen nu vast ook als 'beschaafd' willen gezien en het bijna 80 jaar oude land hierin volgen.

Billy de Kat geniet van de actiefilm 'Pitch Black'


De lolcat van deze week:

'Welk etiket mensen jou ook op plakken,
jij bepaalt zelf welke blijft plakken.'


Meer lezen? Mijn verhalenbundels

3 opmerkingen:

  1. nu vraag ik me af of mijn kat mee kijkt naar tv...
    .* Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Katten kunnen zo lekker chill erbij liggen... daar word je gewoon rustig van.

    love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien ook meteen maar eens kijken of hulphonden van hun 24 uursdiensten verlost kunnen worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!