Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, augustus 09, 2019

Dagdromen (een verhaaltje)

Het zou enige tijd duren voordat hij haar weer zag
dus het liefst zou hij gaan slapen
om wakker te worden op de dag van het weerzien.

Op het werk noemde men hem nu 'de zombie'.
Eentje met een glimlach dan toch.
Zijn vingers werden niet gedreven door gedachten.
Die waren bestemd voor haar.

Zo zat hij vooral te dagdromen.

Slechts af en toe opkijkend.

Bijvoorbeeld toen een vlinder rondjes draaide
om zijn hoofd, na te zijn binnengekomen door het raam
van zijn kantoor.

Even verbaasde hij zich over diens aanwezigheid
op de vierde verdieping.

Of het een betekenis had vroeg hij zich niet af
want hij had zich weer overgegeven
aan zijn dagdromen.

=====================================

Meer lezen? Mijn verhalenbundels

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

6 opmerkingen:

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!