Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, juli 12, 2019

Halen (een verhaaltje)

Zij trok een sprintje en zijn aandacht.
Hoewel er voldoende lege plekken waren in de bus
kwam zij naast hem zitten.
Onopvallend hijgend.
Een mooie herinnering.

Een intense pijnscheut
bracht hem terug naar het heden.
Op zijn thuisplaneet zou hij worden uitgelachen
maar hier was er niemand die zijn lijden bekeek
met leedvermaak. Geen mens tenminste.













Liever dan denken aan de pijn
zou hij denken aan die dag,
de dag voordat zij hem kwamen halen.

Meer lezen? Mijn verhalenbundels
In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

6 opmerkingen:

  1. Een prachtig fragment en dito foto...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ziet het zo gebeuren....

    love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die foto erbij doet 't 'm
    mooi
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt de sfeer van de foto goed uitgebuit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel eerlijk, ik ga er even over nadenken. En ja, de foto is af course prachtig ;-)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hijgen is nooit fijn, dan liever even wachten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!