Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, mei 17, 2019

Hij was (een verhaaltje)

Soms verlangde hij naar het verleden
zodat hij de fouten die hij had gemaakt
opnieuw kon maken.

Sommige maakte hij met liefde,
andere puur voor plezier
en een enkele per ongeluk.














Van geen van zijn fouten had hij spijt.
Daarvoor waren die hem te kostbaar.

Want zonder zijn fouten
was hij niet geworden
die hij was.

===================================

Meer lezen? Mijn verhalenbundels

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

6 opmerkingen:

  1. Alles wat we meemaken in dit leven vormt ons en laat ons verder evolueren. Soms komt het goed soms ook niet.Da's nu eenmaal het leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Perfect geïllustreerd verhaaltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sommige foutjes waren best lekker.
    Daarom heb ik er ook geen spijt van.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben afgeleid door de foto van die schilder, ik kijk dikwijls op tv naar hem hoe die zo prachtig schildert, veel mooier dan zijn zoon
    Ik wens je een fijn weekend en hier is een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij kijken weleens naar Bob op het werk. Om weer even lekker zen te worden.... 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klopt je moet fouten maken om ervan te leren..leuk stukje
    En die Bob jeetje wat heb ik die veel gekeken...
    Niks van geleerd haha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!