Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, maart 29, 2019

Zijn Hard (een #verhaaltje)

Soms dacht hij haar te zien
maar vaker niet.

Het kon ook immers niet
want zij was er niet meer.

Een paar jaar geleden was zij
verhuisd.

Zij was het met wie hij graag speelde,
die hij zijn geheimen kon toevertrouwen.
Wandelen, vrijen en zelfs werken
deed hij het liefst met haar
en niemand anders.

Maar koken was niet haar sterkste punt:
Nee schat, als iemand zachtgekookte eieren wil
kun je die niet tien minuten laten koken.

Die eieren zijn hard.


=============================

Meer lezen? Mijn verhalenbundels

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

6 opmerkingen:

  1. Is koken niet haar sterkste punt, toch had zij kwaliteiten meer dan genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Naar aanleiding van drukwerk marianneke?

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. iedereen heeft wel een gebrekje, en ik zeker ;-)
    het is maar hoe je tegen iemand opkijkt
    Ik wens je een fijn weekend en hier is een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi en kort verhaaltje...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen lieve Terrebel.
    Knap gevonden met een schitterende pointe!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je moet eten wat de pot schaft, en anders het zelf klaarmaken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!