Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, mei 15, 2018

Goed nieuws en kattenlog

Goed nieuws voor mensen die graag vleugels zouden hebben. Er is iemand die ze maakt!


Ook goed nieuws is er voor mensen die niet weten waar zij moeten beginnen met opruimen of van mening zijn dat opruimen heel veel tijd kost (mensen zoals ik dus):



Uit de oude doos:
een gif-je dat ik maakte van Maneki Neko

In de lolcat van vandaag zit ook een hond:
'Als geweld de beste manier was
om een einde te maken aan geweld
zou er geen geweld zijn.'

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

6 opmerkingen:

  1. Ook vreemd, het huis opruimen in 10 min. Filmpje duurt maar 2:35. Dat moet ze bij mij thuis maar even voor komen doen.

    Love As Always
    di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hád vroeger "vleugels", zo noemde ik mijn uitstekende schouderbladen die duidelijk te zien waren omdat ik zo mager was. Dus nee, ik hoef geen vleugels.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles weer erg inspirerend! De vleugels...ik zou het zó doen. (voor een keer.) Kat en hond waren geweldig...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles weer erg inspirerend! De vleugels...ik zou het zó doen. (voor een keer.) Kat en hond waren geweldig...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lachen hoor dat opruimfilmpje...zou het toch anders doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. als ik nu maar vliegen kon,
    als ik nu maar vliegen kon,
    als ik nu maar vliegen kon,
    als ik nu maar vliegen kon.

    zie me hier zitten m'n handen in 't haar
    zag ik nu maar 1 of andere tovenaar.
    die met zijn magische spullen, en wens kon vervullen.
    en die me vroeg wat zou jij is willen zijn?
    een brullende tijger een dansende fontijn dan keek ik is diep in zijn ogen.
    en zei neehee jij komt met mij meehee.

    met de zon op mijn huid en mijn armen in de lucht, ik wil vliegen als een vogel
    met mijn hoofd in de wolken een regenboog in vlucht, ik wil vliegen als een vogel.
    met mijn vleugels wijd zo sierlijk en vrij,
    en beneden glijd de wereld voorbij.
    met de zon op mijn huid en mijn armen in de lucht. ik vliegen als een vogel

    als ik nu maar vliegen kon
    als ik nu maar vliegen kon

    kende ik nu maar een echte toverfee met een
    lang kleed en een bezemsteel of 2 die me een drankje kon geven waardoor ik kon zweven en die me vroeg wat zou jij is willen zijn? een vurelde vos of een huppelent konijn dan keek ik is diep in haar ogen en zei nee jij komt met me mee.

    met de zon op mijn huid en mijn armen in de lucht ik wil vliegen als een vogel met mijn hoofd in de wolken een regenboog in vucht
    ik wil vliegen als een vogel met mijn vleugels wijd zo sierlijk en vrij en beneden glijd de wereld voorbij met de zon op mijn huid en mijn armen in de lucht.
    ik wil vliegen als een vogel

    als ik nu maar vliegen kon
    als ik nu maar vliegen kon
    als ik nu maar vliegen kon
    als ik nu maar vliegen kon

    vliegen als een vogel
    ik wil vliegen als een vogel
    vliegen als een vogel
    ik wil vliegen als een vogel

    met de zon op mijn huid en mijn armen in de lucht
    ik wil vliegen als een vogel.
    met mijn hoofd in de wolken een regenboog in vucht ik wil vliegen als een vogel
    met mijn vleugels wijd zo sierlijk en vrij en beneden glijd de wereld voorbij!

    als ik nu amar vliegen kon
    als ik nu maar vliegen kon
    als ik nu maar vliegen kon
    als ik nu maar vliegen kon!
    © K3

    Jammer genoeg zal je ook met deze mooi bedachte vleugels waarschijnlijk ook niet kunnen vliegen hé.
    Weerom een mooi kattenlog!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!