Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, april 24, 2018

Goed nieuws en kattenlog

Noord-Korea stopt met raketproeven (klik)! Dat is toch echt wel goed nieuws te noemen, niet?

Goed nieuws is dat het vaak helemaal niet zo moeilijk is om anderen te helpen. Soms is het volgen van je passie al voldoende. Deze meneer knipt graag en dacht op een dag: waarom zou ik daar anderen niet blij mee maken?

Goed nieuws vind ik ook dat er altijd mensen zullen zijn die
in anderen blijven geloven. Ondanks wat anderen zeggen.
Neem deze moeder die weigerde de artsen te geloven
die haar vertelden dat haar zoon nooit iets zou kunnen doen:

Zelfs wanneer Billy de Kat niet buiten is,
beschermt hij de ingang van ons stukje tuin:
(Op de voorgrond zijn oor)

De lolcat van deze week:

'Liefde geven kost niets
Dus waarom zou je het niet elke dag geven?'

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

6 opmerkingen:

  1. En Billy vraagt er niet eens salaris voor dat hij de boel zo netjes bewaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De buurtkatten moeten oppassen als ze bij Billy in de buurt komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die lolcat is geweldig. Het is ook zo. Waarom niet elke dag.

    Love AS Always
    di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een moeder die een gelukkig kind wil, dat is nu eens het leven....
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig en ontroerend filmpje, Pottery.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig die kapper, zouden er meer moeten doen zo nu en dan of vaak :D

    En de pottery, ja geweldig natuurlijk kan hij meer, snap haar ook echt, om terug te willen en te laten zien dit kan hij, dit doet hij. dat heb ik ook met 1 leraar wat ik niet wist toen het gebeurde... er is er eentje die mijn dochter ooit vertelt heeft dat ze niets zou bereiken... ahum....

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!