Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, januari 16, 2018

Goed nieuws en kattenlog

Goed nieuws vind ik dat er nog steeds veel mensen zijn die zich met liefde inzetten om andere mensen én dieren te helpen. Neem deze vriendengroep die onbaatzuchtig een beer te hulp schiet:


En hier gewoon even een filmpje dat maar weer eens aantoont dat niet voor niets pinguïns mijn favoriete dieren zijn:


Billy de Kat
vindt het helemaal niet erg
om op de foto te gaan


De lolcat van deze week:


'Gebruik de tranen van gisteren
om de zaadjes van hoop voor morgen
te bewateren.'

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

7 opmerkingen:

  1. Die beer heeft duidelijk te diep in het vat gekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post, dieren blijven fascinerend.
    Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lolcat. Zo wie zo ook mooie beelden. Echte feelgood log.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vroeger heb ik beelden van pinguins gespaard maar toen ik hals over kop bij mijn ex wegging heb ik alles achtergelaten. Ik blijf een zwak houden voor die dieren. Leuk filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk om te zien, dieren zijn altijd spontaan en dat doet al veel
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een beer met een "bucketlist"denk ik;-) Je zou aan het koppie van Billy niet zeggen dat hij op de foto gaan op prijs stelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. aah de beer was super rustig... deed zeker aan de bucketchallenge....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!