Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, januari 12, 2018

Geloven (een #verhaaltje)

Als dromen bedrog zijn
laat mij dan maar bedrogen worden
Als ware liefde een waandenkbeeld is
laat mij dan maar aan wanen lijden


Als geluk niet meer is dan een moment
laat mij dan vooral in het moment leven.
Als de ware alleen in sprookjes bestaat
laat mij dan in sprookjes geloven.

=====================
Meer lezen? bravenewbooks.nl/terrenceweijnschenk

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

4 opmerkingen:

  1. Ik leef gewoon in een droomwereld.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. och, sprookjes, het is niet altijd een sprookje, maar moet dat, het is beter menselijk
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je werkelijk prachtig geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!