Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, augustus 25, 2017

Zijn hart (een #verhaaltje)

Zij huilde. Niet om hem.
Niemand kon er wat aan doen.

Als hij het over kon doen
zou hij zijn waar hij was:
achter een gesloten deur.

Met de sleutel in zijn hart.

=====================================
Meer lezen? bravenewbooks.nl/terrenceweijnschenk

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

9 opmerkingen:

  1. Je hebt het niet altijd voor het zeggen.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lastige zaken, van open naar dicht, het hoort erbij, je gaat goed!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het voordeel van die sleutel is dat iemand, iemand kan die sleutel omdraaien en je hart weer openzetten.
    Goed w-end Ter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem09:09

    Verdriet moet slijten.
    Bij mij duurt dat vaak ook zeer lang.

    Vriendelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen lieve Terrebel en een fijn weekend gewenst.
    Hier wordt ik toch eventjes stil van... Ik hoop dat er ooit iemand de sleutel van je hart kan omdraaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms gaat het niet langer, maar soms ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dingen overdoen kan meestal niet, en misschien is dat maar goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och het moet wel verdriet slijten. Daar word ik wel stil van. Ik hoop van harte dat iemand sleutel omdraait.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou van sleutels.. Soms wil ik zitten in het donker, lekker crazy mijzelf vergeven, dat ik mijn hart aan iemand had gegeven. Soms in het licht bewegen en lekker uit mijn dak gaan, als de sleutel in de goede richting draait. Zeg maar niks, I know!
    Same shit here, komt goed Terr X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!