Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, augustus 29, 2017

Goed nieuws en kattenlog

Er zijn nog goede mensen in de wereld. Er is hoop! Zo wilde men in Chili een ijzermijn beginnen maar koos er uiteindelijk voor om die niet te openen ten faveure van een pinguïn kolonie. Tof! http://www.bbc.com/news/world-latin-america-41007462?ocid=socialflow_twitter

En dan is er Laurel Roth Hope, een kunstenares die mensen wil laten zien hoe inmiddels uitgestorven dieren er (zeer waarschijnlijk) uit hebben gezien. Door modellen van duiven te voorzien van gehaakte kledingstukken. Creatief èn educatief!



Als hij vindt dat ik te lang bij de buurvrouw ben
komt Billy de Kat mij halen:


De lolcat van deze week:

'Tegen een buitenlandse invasie
behalve wanneer jouw land andere landen binnenviel?'

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

4 opmerkingen:

  1. Anoniem20:43

    die pinguins kunnen dus op beide oren slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor nu dan, want er komt vast een tijd dat geld voor natuur gaat. Billy heeft mooi gelijk.

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laten we hopen dat het ook zo blijft en de mijn er nooit komt. Leuk van Billy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eerlijk gezegd zat ik helemaal niet te wachten op "hoe heel misschien uitgestorven dieren er uit gezien hebben"is dat erg? Maar ook kunstenaressen moeten natuurlijk een boterham verdienen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!