Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, juni 27, 2017

Goed nieuws en kattenlog

Goed nieuws is altijd berichten over mensen die rekening houden met natuur en milieu. De ontwikkelaars van Muskin bijvoorbeeld: leer van paddenstoelen!


Een man in India ergerde zich aan de rotzooi op het lokale strand. En begon met opruimen. Met dit resultaat:

5,3 Miljoen kilo aan afval is opgeruimd! Dus hoezo, één mens alleen kan niets beginnen?

Maneki Neko is vaak intens tevreden

De zelfbedachte lolcat van deze week:


De vogel is een feit
De kat is de publieke opinie

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

7 opmerkingen:

  1. Het is echt zo, als we het goede voorbeeld geven verander je echt wel veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem19:12

    Wij hebben de dezelfde wensen.

    Ik wens jou daarbij weer enige vrolijkheid in jouw huis en leven.

    Opbeurende groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goed voorbeeld doet meestal goed volgen. Wel apart dat leer van paddenstoelen. Ik had er nog nooit van gehoord.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een voorbeeld om te volgen is dit, al ken ik hier in belgie ook zo mensen....
    ik begin al met het mijne ;-)
    Eén @->- voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Halen we dan niet het werk weg voor de participatie wet hier? Als we met zijn allen gaan opruimen? ;-) ~proest~ dat zou wat zijn! Overigens doen wij dat op de donderdag met regelmaat, 1 van de cliënten vind dat leuk en ja er is speciaal voor hem een stok en zo houdt hij met dit weer vooral de speeltuin achter bij met schoonmaken en opruimen en straks in de herfst de bladeren weer :D Het is altijd netjes daar rond het pand :D

    Hij hoeft het niet te doen natuurlijk, maar het is echt een soort van hobby, hij veegt ook de hele dag alles aan, wat het dan is ziet hij verder niet of maakt hem niets uit, al ligt er niets, hahaha

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ach, je kunt alles altijd naar twee kanten uitleggen, waar moeten al die paddenstoelen dan groeien, naast de planten waar olie uit gemaakt kan worden, de planten diehet vlees moeten gaan vervangen, de planten waar we met onze groeiende wereldbevolking van moeten eten enz. De bevolkingsgroei remmen lijkt me misschien het beste nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed begin nu de anderen nog de ogen openen...
    Neem altijd de zooi mee naar huis, maar om nu een strand op te gaan ruimen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!