Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, januari 24, 2017

Goed nieuws en kattenlog

Goed nieuws is natuurlijk dat het de laatste jaren ontzettend goed gaat met de wereld. Geloof dus die doemdenkers en -praters niet maar laat rustig even deze cijfers op u inwerken:




En leest u dit artikel (klik. Engels) eens.

En? Denkt u nu nog steeds dat het slecht gaat met de wereld en dat alleen maar rechts-populistische politici ons uit de zelfbenoemde ellende kunnen bevrijden? En wat zijn daar voor uw argumenten?

En dan is er nog goed nieuws voor mensen die wel eens 's nachts wakker worden en even hun hoofdkussen moeten omdraaien omdat de onderkant koeler is: binnenkort komt er een kussen op de markt (klik. Engels) dat de hele nacht koel blijft!


Kortgeleden heb ik mijn oude spiegelreflex camera weer afgestoft en ik merk dat ik er een beetje uit ben. Toch wist ik dit plaatje vast te leggen:

Billy de kat zit graag op het schaakbord. En meestal gaat dat goed. Meestal dus.

En hier is de lolcat van deze week:

'Religies doen mensen geen pijn.
Mensen doen dat.'

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

2 opmerkingen:

  1. Ik denk dat het slechter gaat met de wereld. En dan komt dat voornamelijk door al die rechts-populistische politici die heel hard roepen dat iedereen slecht is behalve zij zelf.

    Als je het niet erg vind, draai ik mijn kussen wel om. Ik denk dat het beter is voor het milieu en ik denk dat we al genoeg rotzooi op deze wereld hebben gebracht.

    Je lolcat is deze keer niet lollig, het is de waarheid.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kun je een beetje winnen van Billy de poes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!