Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, december 16, 2016

Wipneusje (Een #verhaaltje)

Haar lange rode haren
wapperden niet in de wind
maar door haar snelle tred.
Haar blauwe stoffen pet
was gebaseerd op een model
dat in vroeger tijden
werd gedragen door ruige zeelieden.

Hij verbaasde zich over twee zaken:
Hoe bleef de pet
met haar huidige loopsnelheid
zo goed op haar hoofd zitten?

En zou iemand haar vandaag
al hebben gecomplimenteerd
met haar schattige wipneusje?

===================
Meer lezen? bravenewbooks.nl/terrenceweijnschenk

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

3 opmerkingen:

  1. Ik hoor het de huidige mannen eigenlijk niet zeggen "wat heb jij een leuk wipneusje" misschien zijn er geen wipneusjes meer nu er steeds meer "verbouwd" wordt vrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog nooit iemand een compliment gegeven over zijn neus.. Misschien omdat dat gevoelig ligt bij sommige bevolkingsgroepen waar ik nog weleens mee omga.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha: een compliment over haar wipneusje (-:
    Als je mijn dochter ziet, zie je - behalve een lieve snoet - maar één ding: haar vlammend rode haar.
    Wat een lief verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!