Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, oktober 18, 2016

Goed nieuws en kattenlog

Het duurt echt nog wel een tijdje voordat wij wereldwijd alleen nog maar herbruikbare energie opwekken. Tot die tijd zijn er mensen die briljante oplossingen bedenken. Zo is er nu een motor die vele malen lichter én zuiniger is dan de huidige dieselmotoren: De Liquid Piston X Mini

Verder ook goed nieuws: een team van Nederlandse studenten van de TU Delft (waar ook mijn zoon tegenwoordig studeert...) heeft een raceauto (Forze VII) ontwikkeld die elektrisch wordt aangedreven wordt door waterstof! Het is echt niet zomaar een karretje maar een serieus racemonster dat sneller bleek te zijn dan een Tesla Roadster! 

Zwarte Vlek hangt graag op de leuning van de bank.

Het gesprek aangaan met mensen die de woorden
in de Bijbel letterlijk nemen vind ik erg vermoeiend.
Vandaar deze lolcat:

'Alles wat in de Bijbel staat moet letterlijk worden opgevat
Behalve die delen die dat niet moeten
Maar niet altijd.'

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

4 opmerkingen:

  1. Zwarte vlek hangt graag..dus jij hoeft geen vlekje weg te werken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf dat racemonster.. ik ben nu al fan.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja de TU Delft timmert altijd behoorlijk aan de weg met dit soort dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hebben net zo een schattige kat!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!