Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, augustus 09, 2016

Goed nieuws en kattenlog

Steeds meer mensen, overheden en bedrijven zijn ervan overtuigd dat wij niet onbeperkt kunnen interen op de rijkdommen van de Aarde. Automaker Ford bijvoorbeeld heeft een methode ontwikkeld om een deel van het CO2 dat door hun auto's wordt uitgestoten om te zetten in een materiaal voor het maken van hoofdsteunen, dashboards en dergelijke. Gaaf, niet? Eén enkel bedrijf zal - zeer waarschijnlijk - met een jaartje of vijf verantwoordelijk zijn voor het verbruik van pak'em beet 300 miljoen liter minder olie per jaar. Ik vind dat goed nieuws.

http://www.fastcoexist.com/3059905/ford-will-soon-be-making-car-parts-out-of-co2-pollution




Ook zijn steeds meer mensen ervan overtuigd dat veel aanslagplegers niet direct gestuurd worden door IS maar 'gewoon' ernstig psychisch gestoorde mensen zijn. Dat maakt natuurlijk niets uit voor de slachtoffers en hun nabestaanden maar is een teken dat IS steeds meer aan macht inboet en steeds minder middelen heeft. Ik bedoel maar: als je je walgelijke ideeën moet laten uitvoeren door psychiatrisch patiënten in plaats van door 'gezonden' soldaten dan betekent dat vooral dat het niet zo goed gaat met je organisatie. Denk ik. http://www.nu.nl/weekend/4299588/aanslagen-in-europa-zelfstandige-terroristen-of-strijders-van-is.html

Maneki Neko en zijn broer Zwarte Vlek
zijn graag op de galerij. Zwarte Vlek
ziet u hier niet op de foto.


'Gelijk hebben is geen prijs die je kunt winnen'

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

7 opmerkingen:

  1. Volgens mij zijn IS leden allemaal psychisch gestoord ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zolang er meer gekken rondlopen dan er achter gesloten deuren zitten kan je van alles verwachten...leuke lolcat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De IS roept maar wat. Zie als voorbeeld die aanslag in Amerika, die eisten ze op totdat ze hoorden dat het met homosensuele mensen te maken had.

    Love AS Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen lieve Terrebel. Goh jongen, gestoorde mensen kan je met gepaste therapie misschien wel helpen, maar ik durf te betwijfelen of dat met terroristen ook zo is, want dat zijn ze tenslotte, stuk voor stuk. Massamoordenaars moet je opsluiten voor het leven, zo ver gaan om daar ook de doodstraf voor te eisen wil ik beslist niet gaan...
    Voor de rest een heerlijk kattenlog alweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zwarte vlek verstopt zich graag in de schaduw zie ik ;-)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ook Godsdienstwaanzinnige zijn knettergek! Dat laat de Godsdienst dus niét buiten schot

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!