Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, oktober 13, 2015

Kattenlog

Zwarte Vlek zegt: 'Verboden lakens te wisselen!'

Billy de kat kijkt graag uit het raam. Komt er een concurrent onze tuin in, dan komt hij in actie. Een heuse waak kat!

Hier een serie kattenfoto's die precies op het juiste moment gemaakt zijn:

http://www.boredpanda.com/perfectly-timed-cat-photos/

Bovendien een heuse nieuwe 'lolcat'

'Mensen zeggen: geen tijd'?
Zij bedoelen: 'geen zin'.

Blijft leuk om te doen: ik verzin een tekst, zoek er een kattenplaatje bij en publiceer het geheel! Mensen tevreden die niet houden 'van al dat politieke gedoe' én mensen tevreden die graag worden aangezet tot zelfstandig nadenken. Tada!

6 opmerkingen:

  1. Ik heb altijd tijd, maar hou er wel rekening mee, dat het mijn tijd is.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. katten en politiek zouden een goede combinatie kunnen vormen als ik mijn katers zo bezig zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahaha die eerste foto, geweldig! Dat deed mijn Felix destijds ook veel ja, als ik niet oppaste bleef hij er nog inhangen ook richting wasmachine.

    ennuh, als ik tijd heb, heb ik tijd, als ik dat niet heb, heb ik het ook echt niet, heb ik geen zin? Dan zeg ik dat gewoon. :D

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij last er zo nu en dan ook een 'gemakkelijk' logje in, net zoals ik. Want de mensen gestaag aan het denken zetten lukt precies niet, je moet hun aandacht gaande houden wil je je boodschap overbrengen hé. Nu ja, eventjes pauzeren mag wel, als je het geheel maar niet uit oog verliest. En bij je steeds weer grappige kattenlopgjes kan dat beslist. Nu maar hopen dat ze morgen weer bij de les zijn hé lieve Terrebel?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De serie op het juiste moment gemaakt kattenfoto's is me toch te lang om helemaal te bekijken, 20 is leuk, 30 ook nog wel maar bijna 400 is bijna een dagtaak!
    Maar wát ik er van zag is reuze leuk en inderdaad, precies op het juiste moment geknipt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. kattenfoto's, humor, en bijpassende tekstjes, dat is toch altijd leuk, en inderdaad sommigen hebben nooit zin, want tijd heeft iedereen evenveel

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!