Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, januari 16, 2015

Haar Man (Een verhaaltje)

Natuurlijk herkende hij haar nog na al die jaren
want haar glimlach was niet veranderd.

Na een paar minuten bijpraten overhandigde zij hem
haar ziel en zaligheid op papier.

Hij had hun gesprekken gemist. En genoot.
Van de koffie, van haar verhalen.

En het gezelschap van haar man.

=====================
Meer lezen?

Auteur's website

9 opmerkingen:

  1. Je kunt het voelen.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij weet het ondertussen al, ik kijk elke week weer uit naar je schitterende verhaaltjes en dat is deze keer niet anders! Gelukkig heb ik in de tussentijd al je andere interessante logjes waar ik ook van geniet, dus bedankt lieve Terrebel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk geschreven. op de helft verwacht je nog het einde niet.
    Super dus :)
    fijn w-end

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem12:53

    Wat kan het veel met je doen, als een warm bad. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echte liefde ( of vriendschap ) roest niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi om zo verliefd te blijven op elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Of eh.... was het de zoon die zijn moeder terug zag na een verbroken contact na de scheiding van z'n ouders.... waarbij haar nieuwe man (de oorzaak van de scheiding) uiteindelijk reuze meeviel......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja de glimlach en de ogen liegen niet..
    Smaakt naar meer...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!