Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, januari 18, 2013

Twee Woorden (Een verhaaltje)

De trein stond op het punt van vertrek. Hij zat binnen. Zij stond buiten.

Zij doodden de tijd tot vertrek met het spelen van 'Hints'.
Het was een film. Een stomme film.

Een ode. Twee woorden.

================
Meer lezen? Hier de link naar informatie over mijn verhalenbundels: http://www.lulu.com/spotlight/Terrebel

7 opmerkingen:

  1. Het was ooit een leuk televisiespelletje, en daarna niet meer, en toch ging men door en door en door.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hints..... dat is lang geleden dat ik dat gezien heb. Bestaat dat nog op tv?

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In enkele zinnen weet je telkens weer een heel verhaal voor het geestesoog te toveren, knappe schrijver!
    Fijn weekend jongen, geniet er van ondanks de bittere kou...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hints ja.. Dat zal ik onthouden voor het volgende feestje hier. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja twee woorden , drie lettergrepen ......klinkt als....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn wel meer dan twee woorden. Duidelijk diepgang.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!