Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, mei 06, 2011

Liftgesprek (Een verhaaltje)

'Hé!'
-'Hai.'

...

'Tijd niet gezien. Alles goed?'
-'Ja hoor. En met jou?
'Ook goed.'
-'Mooi'.'

...

'Zeg eh...enneh...eh...hoe gaat het met hém?'
-'Goed. Denk ik. Al een tijdje niet gezien.'
'O.'

...

'O, moet je er hier al uit?
-'Ja.'
'O...eh...nou...eh...Ik zie je, okee?'
-'Okee. Nou doei!'
'Eh...doei.'

11 opmerkingen:

  1. Ja, kort maar krachtig, ook niet de ideale plek voor een goed gesprek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo gaan mijn meeste telefoongesprekken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gemiste kans.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. soms zou je willen dat de lift blijft hangen ..

    ;-))))

    fijn weekend, terrebel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha...geweldig!!!
    Het komt me ook heel erg bekend voor, heb nogals eens van die zware gesprekken. :D

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn de betere gesrpekken (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een ongewenste ontmoeting zo komt het een beetje op me over, Of juist gehaast iemand tegn het lijf lopen..
    Ik neem altijd de tijd voor mensen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Small talks, we hebben er allemaal wel eens behoefte aan, jij hebt dit weerom knap weten te verwoorden, in weinig woorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem09:59

    Diepgaand dus

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgende verdieping...letterlijk en figuurlijk biedt dan mogelijkheden. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!