Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, mei 13, 2011

Bedoelde (een verhaaltje)

Helaas was er even iets mis met Blogger maar naar het schijnt wordt er hard gewerkt om alle data weer terug te zetten. Waaronder mijn stukje van gisteren...Voor nu is er natuurlijk weer gewoon een 'Verhaaltje op Vrijdag'

Update: Het stukje is er weer maar de enige reactie die doorkwam voor de breakdown is nog niet terug (Sorry, Di Mario...). Wie wil kan en mag het stukje alsnog/weer lezen en eventueel een reactie achterlaten. Iets wat ik erg zou waarderen...;-): http://terrebel.blogspot.com/2011/05/motivatie.html
===============

Iets te rode lippen maar wel mooi en vol. Diep donkere ogen met wimpers die de zwaartekracht tartten en lang zwart geverfd haar dat haar schouders verborg. Met een pony zoals die in de jaren '60 mode was en voorkwam op de hoes van "Venus" van Shocking Blue.

Ze zei niets. Althans niet met woorden. En dat hoefde ook niet. Want door de manier waarop zij hem aankeek wist hij was zij bedoelde.

11 opmerkingen:

  1. Toch kunnen woorden heel verhelderend werken! Op den duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. daar dienen niet veel woorden aan vuil gemaakt te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mariska, ik hield van haar...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 1 blik ..

    ja, daar kunnen die rode lippen het niet tegen halen? :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was een behoorlijk lelijke hoes, daarom is dit verhaaltje een zegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het kan altijd mis gaan.. het is niet verbonden aan de 13de.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kon gisteren helaas niet reageren op je blog, zou vrijdag de 13de toch een ongeluksdag zijn, voor Blogger althans? Maar alles schijnt weer normaal te functionneren oefff en kan ik weer van je mooie stukjes genieten. Bedankt daarvoor en maak er een fijn weekend van hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk dat soort taal zonder woorden.. Dat moet Blogger ook gedacht hebben..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ... hij kon gedachten lezen....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sidderende sensualiteit.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!