Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, maart 16, 2011

Organisatie

Stelt u zich eens voor in een wereld te leven waarin u niet mag voelen wat u voelt. Te leven in een wereld die u veracht vanwege uw seksuele voorkeur. In die wereld leven pedoseksuelen.

Edwin Rotgans (de vroegere opdrachtgever van "Robert M.") is een pedo. Althans: enkele feiten over zijn voorliefde voor jonge kinderen zou hij inmiddels hebben bekend. Nu roepen mensen meteen dat hij aan de hoogste boom moet worden opgehangen en dan vaak in minder vriendelijke bewoordingen. Maar ga eens na: Edwin Rotgans kan niet kiezen waar zijn seksuele voorkeur naar uitgaat. Net zo min als u of ik dat kunnen. Stelt U zich eens voor dat u wordt gestraft omdat u toevallig op mannen dan wel vrouwen van uw eigen leeftijd valt? Of - God betere - op iemand van hetzelfde geslacht?

Als U zich niet mag uiten zoals u wenst, denk u dan:"Ach, laat maar." of gaat u stiekem aan de gang? Wat dan als een of andere website uw naam en adres publiceert en vertelt dat u onder uw bed boekjes bewaart met daarin plaatjes van sexueel actieve - naakte! - dertigers?

Van hetero's, homo's én pedo's wordt verwacht dat zij hun driften kunnen beheersen. Maar af en toe gaat er eentje de fout in. Dus vraag ik u: wanneer in heel Nederland vijf hetero's de fout in gaan, zijn dan automatisch alle hetero's verkrachters? Wanneer twee homo's doelbewust anderen met AIDS infecteren, maakt dat moordenaars van álle homo's? En als drie pedo's zich niet kunnen beheersen en ondanks wetten en regels tóch aan kinderen zitten, moeten we dan meteen álle pedo's veroordelen?

Natuurlijk krijg ik moordneigingen als iemand maar op een verkeerde manier naar mijn dochter van tien kijkt. Dat hoeft dan niet eens een pedo te zijn maar het kan net zo goed gaan om een secretaresse of een keurig getrouwde ICT'er. Bijvoorbeeld. Ook als dochter later 23 is en een of andere enge hetero laat merken dat hij haar begeert wil ik - als vader zijnde - vooral heel hard slaan. Maar een dun laagje beschaving voorkomt dat ik dat doe (tenzij ik die gozer echt helemaal niet mag natuurlijk en de PVV tegen die tijd geregeld heeft dat je iemand in elkaar mag slaan zodra je je bedreigd voelt.)

"Ja maar homo's zijn okee. Sterker nog, een vriend van me is homo en da's een prima gozer."

Nou, dan heb ik nieuws voor u: Tot het jaar 2000 werd die vriend van u door de Wereldgezondheidsorganisatie (de WHO) nog als geestesziek beschouwd. Uw vriend was dus gewoon gek, volgens een internationale beschaafde organisatie.

7 opmerkingen:

  1. Zoals je zegt... mijn dochter... als ....

    Pffff. voorlopig moet ik er niet aan denken dat ze 15 wordt en dat zo'n puisterende puber aan mijn prinses .... brrrrrr..

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet het niet, van kinderen moet je gewoon afblijven. Die kunnen zich niet verweren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "Dat hoeft dan niet eens een pedo te zijn maar het kan net zo goed gaan om een secretaresse of een keurig getrouwde ICT'er"

    probleem is dat je nooit weet hoe zo'n sexuele delinquent er uitziet of zich gedraagt.

    In de jaren 80 was ik een groot stapper en iemand uit mijn kennissenkring heeft later zijn kinderen en zichzelf omgebracht, een andere een dienster vermoord en niemand had dit verwacht van hen.
    zo zie je maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een pedosexueel moet het geheim houden, en vooral niet in de praktijk brengen.
    Dan is er niets aan de hand.

    Hoewel ik besef dat zoiets vast onzettend moelijk is.
    Homo`s moesten dat vroeger ook, tot ze zich openbaarden, en dat ging niet over een nacht ijs.

    Maar het is toch iets anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn ervaring met een dienaar van G,d ten tijde van mijn verblijf als kind op een RK internaat heeft me geleerd dat een kind onmogelijk kan ontkomen aan een pedo. Van kinderen dien je af te blijven als volwassene.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De mens heeft nog veel te leren. Of misschien heeft de mens daar wel geen tijd meer voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iets wat verboden wordt is iemand geneigd het te doen ! Gelukkig zijn er prostituees , waar oversexte mannen of mannen die thuis niet genoeg aan hun trekken komen thuis kunnen ontladen anders waren de verkrachtingen niet meer bij te houden ! Maar van kinderen moet ge blijven !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!