Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, januari 30, 2011

Oksels

Vrijdag was ik op visite bij vriend Pieter en wist de computer van zijn zoon weer aan de praat te krijgen. 's Avonds was ik met mijn zoon bij mijn moeder om daar een lekker hapje te eten en haar nieuwe stellingkasten op zolder te vullen met de inhoud van dozen die daar stonden. Kwam daarbij boeken tegen waar ik in mijn jeugd heel veel plezier van heb gehad.

Zaterdag hadden we veel plezier met en van dochter Eva. Wij brachten haar op het einde van de dag naar de vriend van haar moeder. Vervolgens ging de Ferman met een vriend naar de film en ging ik werken in een lokale club. En nu ben ik moe...

Het was namelijk een vrij intensieve voorstelling waarin ik meedeed maar wel heel erg leuk. Misschien vind ik het wel zo leuk omdat acteren gewoon een geaccepteerde vorm is van liegen...

Ook in reclames wordt vaak gelogen maar toch lijken ze te werken. Neem bijvoorbeeld deodorant; We zien een brandweerman die in een laaiend vuur staat en tegelijkertijd zijn collega's en zichzelf probeert te redden uit een huis dat op instorten staat. Maar hij blijft lachen omdat hij weet dat hij dankzij een zichzelf heractiverende deodorant in elk geval zal sterven met welriekende oksels.

10 opmerkingen:

  1. Anoniem17:29

    super dat jullie fijne zaterdag met Eva gehad hebben.

    ctje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Triestig die reclame hé Terrence ! Ja soms vindt ge je jeugd terug op zolder in een doos!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. welriekend.. hahaha..mooi woord!!! Ach ja, reclame blijft reclame....

    mooi weekend gehad dus! en nu zachtjes uitbollen als je moe bent...

    grtz,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. rust nu maar uit, je hebt het vast en zeker verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had een vriendin die heerlijk ruikende oksels had. Toch rook ze niet lekker nadat ze om kwam in haar brandend huis in de Lutmanstraat in het oh zo mooie Mokum. De bewuste reclame ken ik niet, vertel me alsjeblieft hoe het heet opdat ik dat merk nooit zal kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liegen zou ik acteren toch niet willen noemen.
    Reclame vind ik wel liegen, ik negeer dat ook zoveel mogelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reclame = liegen. Een synoniem voor leigen = reclame. LOL
    Gelukkig zie ik maar sporadisch een stukje van reclame. Ik heb het niet echt nodig om reclame te zien.
    Dat je die pc maakte was natuurlijk helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Leibele: Een kleine drie jaar terug was mijn huis afgefikt. Gelukkig was er niemand thuis. En inderdaad: die vermaledijde brandlucht is maandenlang het enige dat je ruikt. Die gaat ook dwars door doekjes met eau de cologne heen. Het gaat hier overigens om Gilette. Die moeten ook scheermesjes blijven maken en zich niet bemoeien met de deo-oorlog. Vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik lees vooral veel plezier in je weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Reclames zijn vaak zo overdreven. Soms tegen het frustrerende af. Mij kunnen ze niet overtuigen.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!