Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, juni 21, 2010

Verslag

Hieronder een verslag in woord en beeld van mijn dagen vanaf afgelopen donderdag tot en met zondag. Een filmpje dat een ruwe versie laat horen van een deel van mijn zelfgeschreven (en gezongen en gespeelde) liedje; een filmpje van het zomerfeest op m'n zoon's oude school, foto's van datzelfde feest, een foto van mijn zoon met zijn schoon-tante bij mijn moeder thuis en foto's van de Pasar Malam in en bij het buurthuis, gisteren.

Veel plezier! (Klik op een foto voor een vergrote weergave)

















11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dagen heb jij gehad!
    Muziek, voorstellingen, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie het al, dat moet een heel druk weekend geweest zijn met al die activiteiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, jij op de gitaar en zingen! En de kids lekker dansen, gezellig was het zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. da's weer allemaal achter de rug.
    Soms is een weekend echt veel te kort.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gezellig en heel sfeervol!
    Ja, das maar een simpel zinnetje, maar geeft wel precies weer wat ik bedoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jij beleeft gezellige tijden, terrebel! :-))

    ik ben gecharmeerd door je lied ..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De filmpjes had ik al veel eerder gezien dan dat ik je log las : )
    Een mooi verslag heb je er van gemaakt iig .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oude tijden herleven als ik dit zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem12:14

    wat ziet het er super gezellig uit.
    Jullie hebben vast genoten.

    c-tje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om daarbij te zijn zeg! Ik proef vrijheid en blijheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klinkt goed je eigen song zeer ruw, wanneer ga je het opnemen en uitbrengen in de studio? :D

    Heerlijk die kids te zien op zo'n old time clasic!

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!