Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, augustus 05, 2009

Buurvrouw

"The Robot heeft niets te maken met The Twist waar ik nu naar luister maar ik heb er wel een theorie over: De dans "The Robot" is mogelijk ontstaan toen blanke Engelsen Jamaicaanse reggae-dansers probeerden na te doen. Maar ja, die hebben losse heupen. Probeer maar losjes te dansen op relaxte reggae en doe alsof je heup vastzit...voila! "The Robot"...

Huisjesmelkers zijn geen echte feestnummers en voor de baas van NuAdam zit er zeker voorlopig geen feestje in, nu hij is betrapt op een wat oneerlijke manier van zakendoen. Niet illegaal maar toch...Wanneer een kamerbemiddelingsbedrijf voor Amsterdamse kamers gevestigd is in Eindhoven, heb ik al m'n bedenkingen. Wanneer ook nog de website vol staat met spelfouten en blijkt dat men simpelweg advertenties van sites als Speurders.nl plukt en die driemaal daags naar de abonnees doorstuurt a 1,50 per ontvangen bericht en dus mensen zo'n 135 euro per maand aftroggelt voor een "dienst" die ze ook gratis kunnen krijgen...nou, dan heb ik m'n bedenkingen bij NuAdam.

Ik kon zelf een klein vreugdedansje niet laten toen ik gisteren werd gebeld door mensen van het UWV. Eerst belde een dame om mij haar excuses aan te bieden namens haar collega's. Verder zou zij mijn klacht in behandeling nemen en de verantwoordelijken..eh..ter verantwoording roepen en mij schriftelijk berichten over de voortgang. Vandaag reeds ontving ik de eerste brief dienaangaande! Verder belde er een heerschap die klaarblijkelijk de directe verantwoordelijke is voor het bijhouden van mijn dossier. Hij verklaarde dat ik alsnog de pecunia zal ontvangen waar ik gewoon recht op heb. En wel zo snel mogelijk.

Nog meer feest werd er vanmiddag/vanavond gevierd in het Westerpark alwaar een vriendin van mij haar verjaring vierde. Allemaal vrolijke blije mensen -in leeftijd variërend van ongeveer een jaar tot aan mensen die bewust WO II hebben meegemaakt- aten lekkere hapjes, dronken verkoelende drankjes en voerden amicale gesprekken.

Vanmorgen was het bij vriend Pieter ook al zo gezellig en heb ik hem en zijn zoon kunnen bijstaan met hun respectievelijke computerproblemen. Daardoor moest ik wel m'n zoon alleen naar de tandarts laten gaan. De arme jongen...Hij besloot niet mee te gaan naar het parkfeestje vanmiddag maar rustig thuis te blijven.

Nu zit ik ook rustig thuis en is de visite gearriveerd. Terwijl m'n zoon blij zit te wezen met z'n nieuwe laptoptas (niet dat hij een oude had maar U begrijpt wat ik bedoel) pak ik m'n gitaar voor een potje jammen met de buurvrouw.


Voor vandaag heb ik even geen link van de dag, geen videoclip en staan we ook niet even stil bij een bekende dode. Die houdt U nog even van mij tegoed...;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!