Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, juli 24, 2009

Steen

Terwijl de Turkse stranden vol liggen met rood aangelopen Wilders-stemmers vermaak ik mij uitstekend in eigen land. Zo heb ik gisteravond gezellig zitten jammen met een buurvrouw, dronk ik vanmiddag een borrel met een buurman en ga ik straks met wat vriendinnen naar een feestje. Dit weekend gaan m'n zoon en ik andere fraaie plekes in Nederland opzoeken en alles bij elkaar zijn we misschien een paar tientjes kwijt.

Vakantie vieren doe je vooral in je hoofd en in je hart. Als je je thuis niet gelukkig voelt zul je dat geluk ook elders niet vinden.

Om vrede te bewerkstelligen starten wij oorlogen, om vrijheid te garanderen beknotten wij die...

De kliklijn is weer "hot" en nog even en kinderen krijgen een zakmes van ome Adolf de gemeente wanneer ze doorgeven dat hun ouders frauderen. Een computer-reaparateur krijgt een schouderklopje wanneer die "per ongeluk" foto's van kleine meisjes in zwemkleding op een ter reparatie aangeboden PC vindt in de map "privé-foto's" in plaats dat hij beboet wordt voor het illegaal rondsnuffelen in andermans bezittingen. (Skynews besteedde er een undercover-actie aan).

Vindt U het niet vreemd dat pas onder druk van de politie niet meer dan 11 ouders aangifte hebben gedaan tegen de zwemleraar die aan meer dan 90 jonge meisjes gezeten zou hebben met z'n vieze tengels? Het enige waar men Benny op heeft kunnen pakken tot dusver is dat er foto's van zwempupillen op z'n harde schijf en diverse memory-cards staan. Bovendien bestaat het vermoeden dat hij daar thuis -slegs in gezelschap van zijn rechterhand- genoegen aan heeft beleefd en de meiden zelf nooit onheus heeft bejegend. Net als bijvoorbeeld die jongeman die stiekem foto's maakte van billen van jongedames. Niet echt netjes, accoord maar is zo'n aktie nu heus een gevangenisstraf waard?

Nu kunnen we ons gaan afvragen: is fantaseren straks verboden? Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen...

De link van vandaag is naar iGoogle, naar mijn bescheiden mening een ontzettend handige startpagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!