Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, juni 06, 2009

Plezier

Weer een ontzettend gezellig dagje beleefd vandaag. Zo waren de kinderen en ik vandaag op een door het stadsdeel georganiseerde koffiemiddag alwaar ik reeds bekende buurvrouwen tegenkwam en kennismaakte met een paar nieuwe. Een Terrebel kan tenslotte nooit voldoende buurvrouwen kennen, natuurlijk! ;-)

Daarna met Eva samen boodschappen (ijsjes!) gehaald. Vervolgens won ik het Wii bowling toernooi van m'n kinderen met 191 punten en vervolgens leerde Ferdinand de zusjes tafeltenissen en poolen op onze multi-functie speeltafel. Na het avondeten zouden Dayna en ik een potje tafelvoetbal verliezen van Eva en Ferdinand...:-(

Terwijl Dayna een kaars versierde met vloeibaar kaarsvet uit een tube bracht Eva De Lente van Vivaldi ten gehore op het keyboard-op-piano stand. Op bijgaande video kunt U zien en horen hoe ver zij is na nauwelijks een half jaar pianoles. Intussen brandde ik een CD'tje voor haar met diverse originele piano-muziekjes die het thuis oefenen voor haar wat makkelijk zal maken.

Terwijl Eva zowel de voor-als achtertuinplantjes van water voorzag ging de Ferman met het andere zusje samen koken. Mama kwam nog even Dayna's favoriete knuffel brengen zodat zij straks lekker kan slapen.

En ik? Ik hoef alleen maar te genieten. En naderhand op te ruimen en schoon te maken. Maar dat doe ik met veel vreugde ende plezier...


De vraag van de dag luidt: Hoe komt het dat opruimen zoveel troep veroorzaakt?

Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Bobby Haarms

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!