Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, april 17, 2009

Groenvoorziening

M'n buik zit vol want ik heb bij m'n moeder gegeten. Bovendien heb ik m'n zoon daar achtergelaten opdat ik dit weekend andere leuke dingen kan doen. Vandaag was een zeer produktieve dag (met ondermeer een gezellige werkbespreking waarbij ik oud-collega Kim na lange tijd weer zag) waarop verscheidene (betaalde!) opdrachten zijn binnengehaald. Toch wel handig want zo af en toe dient ook de huur te worden betaald.

Burgemeesters hoeven geen huur te betalen voor hun woning, las ik net maar ik moet &%^$!@ maandenlang zeuren voor ik eindelijk m'n 100 eurootjes krijg van het castingbureau (Na dreiging met juridische stappen is mij vandaag toegezegd dat het binnen vijf werkdagen op m'n rekening staat. Dat wel). Corrie Konings kan de Nederlandse Spellingtoets op internet niet doen omdat zij moeite heeft met de spelling van "www" maar bezit wel een villa. Ergens is er iets mis gegaan...

Met de microblogdienst (fraai woord vind ik dat) Twitter gaat ook regelmatig iets mis maar dat is niet zo raar met die enorme vlucht die de internetdienst doormaakt en mensen als Aston Kutcher en Oprah Winfrey. Via Twitter vond ikzelf ondermeer een oud-schoolkameraad en een Engelse vriendin van uit de tijd dat ik nog jong was... 

Niet alleen online kun je overigens dingen vinden. IRL (In Real Life: in het echte leven) kan dat ook. Zo vond mijn zoon onlangs tijdens het met z'n zussies spelen in de gemeenschappelijke binnentuin m'n oude ziekenfondspasje waarvan ik dacht het zo'n tien jaar terug met een vuilniszak ter afvalverwerking te hebben afgegegeven. Toch wel mysterieus hoe zo'n ding dan opeens onder een struik in de tuin terecht vandaankomt na al die jaren. Terwijl er ondertussen echt wel onderhoud is gepleegd aan de lokale groenvoorziening.

De link van de dag is naar Gmail This!. Een handige manier om vanuit welke browser dan ook eenvoudig een link te versturen via Gmail.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!