Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, februari 15, 2009

Getuige

De jongste van de twee zusjes is vandaag zeven jaar geworden. Gefeliciteerd Dayna!


















Wie is toch die blogbezoeker (m/v) uit Oakland, Californië? Vast niet Rebecca de Ruvo, zangeres van The Vitamins en ooit MTV-VJ, Zij had mij zelfs een keertje live in de ochtenduitzending gebeld nadat ik haar een kaartje had gestuurd die zij ook nog eens liet zien voor de ogen van miloenen kijkers. O, wat was ik gelukkig (en jong...)! Hier ziet U Rebecca in de eerste videoclip van The Vitamins, zo'n twee jaar geleden opgenomen.

De nabestaanden van de slachtoffers van het vliegtuigongeluk bij Buffalo waren opeens minder gelukkig. Beverly Eckert kwam om bij dat vliegtuigongeluk. Zij was onderweg naar Buffalo voor een herdenkingsdienst voor haar man die omkwam bij de instorting van de Twin Towers. Vlak voor hij stierf belde hij nog zijn vrouw om te zeggen dat de nooduitgangen van het Wereldhandelsgebouw op slot zaten. Beverly Eckert werd een woordvoerdster voor alle nabestaanden en mede dankzij haar werd er een onderzoek gestart naar de ware toedracht van de aanslag van 9/11. Haar voortijdig overlijden is koren op de molen van zij die vasthouden aan allerlei complottheoriën. Maar hoeveel complotten er ook worden uitgedacht en of nu Osame Bin Laden het grote brein was achter de aanslagen, danwel Bush senior of zelfs Homer Simpson: de doden keren niet weer. En gelukkig maar...

Een BN'er was ook blij dat het optreden van The Mask niet doorging bij de laatste "De Nieuwe Uri Geller Show". Misschien moet ik mij ook maar opgeven want behalve dat ik de windmolen die Uri Geller mentaal had geprojecteerd goed had doorgekregen (wie niet trouwens?) wist ik ook dat de BN'er die bij mentalist Victor op de bank lag zijn pols had gebroken en de bekende dame het woord "Noodlot" had omcirkeld. Mijn zoon is mijn getuige.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!