Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, januari 12, 2009

Waar

Nadat z'n zussie was opgehaald toog Superfer gistermiddag naar de Heineken Music Hall voor een groot ende gratis tienerfeest. Helemaal in z'n uppie met tram en metro. Een hele onderneming voor een dertienjarige, vind ik.

Met frisse tegenzin ging m'n zoon vanmorgen naar school. Niet vanwege de school maar meer vanwege het fietsen in bittere koude. Gelukkig maar voor hem en zovelen anderen dat de temperaturen inmiddels weer ietwat stijgen.

Binnen brandt het kacheltje en vanmorgen genoten ook buurvrouwen Hetty en Winonah van de onze. Vanmorgen was ook een monteur van de KPN hier. Hij zorgde ervoor dat ik ook weer via de vaste telefoon contact heb met de buitenwereld. Gisteravond (jawel, op zondag dus!) werd ik gebeld door een manager van voornoemd bedrijf met de vraag of het uitkwam dat hij de volgende morgen een monteur zou sturen. De verbindingskabel tussen modem en telefoon bleek defect.

Nu werkt alles weer redelijk naar behoren en dat mag ook wel want bijna was ik net zo vaak van modem gewisseld als België van kabinet. Zelf heb ik het gevoel dat onze zuiderburen nog niet uit de problemen zijn.

Een paar grote bedrijven zijn dat ook nog niet want hoewel de Postbank en de Albert Heijn misschien dachten van mij af te zijn is niets minder waar.


De link van vandaag is voor iedereen die het milieu een warm hart toedraagt: de zoekmachine Google maar dan met een zwarte achtergrond. Dat schijnt energie te schelen.

O ja: voor hen die onze foto-rapportage hebben gemist...gewoon even omlaag scrollen want hij staat er nog gewoon als bericht van gisteren...;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!