Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, januari 04, 2009

Leven

Als Ymere na de ontvangst van deze brief nog niet doorheeft dat het mij menens is ga ik maar voor de Israëlische oplossing...;-)

Leuk is dat Job Cohen, de burgervader van Amsterdam himself mij een heuse brief (op papier en in een echte envelop enzo) stuurde als antwoord op mijn vraag over het landelijke coffeeshopbeleid. Aardig he?

Het leek mij ook wel aardig om de KPN een factuur te sturen voor inkomsten die ik door hun schuld ben misgelopen en kosten die ik heb gemaakt omdat diverse KPN-medewerkers hun werk niet hebben gedaan.

Vandaag ging er ook bericht uit naar de verzekering. De brand was in mei en nog steeds heb ik niet het schade-bedrag uitgekeerd gekregen. Dat duurt mij nu toch echt te lang.

Verder kan ik U melden dat ik gisteren te gast was op een bijzonder gezellig verjaarsfeestje, vanavond de eerste keer dit jaar de leden van ons kaartclubje mocht ontvangen en wij eigenlijk een bijzonder prettige kerstvakantie hebben gehad.

Hieronder een foto-impressie:

Vuurwerk besteld.














Met buurvrouw Hetty en een vriend een charitatieve Stichting opgericht.














Kerstdiner bij m'n moeder met ondermeer m'n schoonzus, haar zoon en ik zelf.














Drie kinderen die kerstcadeautjes uitpakken bij oma thuis.














Drie kinderen die nieuw papier maken van oud papier (en het scheelt papa de wandeling naar de papierbak!)














Een blij meisje op een tramhalte.














Grote broer helpt zusjes op de been te blijven op de lokale kunstijsbaan.



















Met drie kinderen naar het circus.















Zo zag het er uit in de tuin op 30 december.














Dit zien wij als wij om de hoek bij de brugleuning staan.














Urenlang met m'n zoon voor de TV gehangen. Ook leuk. Zo zag hij zijn eerste zombie-film (Shaun of the Dead) maar keken wij ook Dr. Who en Twin Peaks en House en Star Trek en het 8 uur-journaal.














Hier steekt m'n zoon een vuurpijl af onder het toeziend oog van buurman Vincent (en zijn vrouw en buurvrouw Winonah en mijn moeder. Maar die mensen ziet U niet op deze foto.)














Een kleine vuurwerk-impressie.



















M'n moeder genoot van haar doosje Gillende Keukenmeiden (al heten die al jaaaaren Luchthuilers)



















Met goede vriend Erwin was ik 1 januari in een bar waar opeens de barman in (niet onverdienstelijk!) gezang uitbarstte en bovendien verklaarde dat de volgende twee uren de drank gratis werd geschonken! Vervolgens kreeg ook nog eens elke gast twee oliebollen én een glaasje bubbeltjes-wijn.



















Kortom: wij hebben toch maar een goed leven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!