Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, juni 16, 2008

Werkloosheid

Steeds als ik op straat en klein meisje "Papa!" hoor roepen draai ik mij even naar het geluid om mij ervan te vergewissen dat het niet om Eva of Dayna gaat. Tsja, dat doet een weekend met een paar geweldige meisjes met een vader. Zondag werd ik enorm verwend met diverse geschenken, knuffels, kusjes, een heuse mandala en zelfs ontbijt op bed. Op de boekenmarkt diezelfde dag hebben wij flink gescoord zodat er in ons oude huis over een maandje of twee -wanneer wij er weer kunnen intrekken- in elk geval geen al te lege boekenkast staat.

Mijn kinderen zijn geweldig, leuk en stoer! Op dat te bewijzen hierbij een foto van Ferdinand in gezelschap van buurvrouw Debbie op de avond van de EK-wedstrijd Nederland-Frankrijk:













In elk geval vinden zij niet dat iedereen met een schep in de hand een potentieel levenbedreigende valkuilengraver is. Niet dat ik het ze heb gevraagd maar ook zij zullen vinden dat met het verhogen van de minimum-leeftijd voor het uitvoeren van het protitutie-vak van 18 naar 21 jaar het probleem van illegaliteit niet verholpen is.

Alsof er dan opeens geen illegale meisjes van 16 meer geïmporteerd zullen worden! Zal de regering op dezelfde wijze pogen een einde te maken aan het probleem van werkloosheid?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!