Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, juni 20, 2008

Aangepast

Moos en Toos, de goudvissen van m'n meiden, zijn nog springlevend en hebben het duidelijk naar hun zin bij buurvrouw Winonah bij wie ik woensdag gezellig Alien heb zitten kijken voor het samen gitaarspelen. De avond ervoor was ik nog bij buurvrouw Hety in de tuin vanwege de verjaarsborrel van haar man Vincent. Zo zie je vrijwel elke dag toch wel een paar buren! Gisteravond gezellig zitten babbelen bij en met gitaarleraar Rob die mij ook nog'ns gitaarspeeltechnieken bijbracht en eergistermiddag kwam ik met de Ferman samen mijn vroegere kleuterjuf Petra nog tegen.

Het handige van al die contacten is dat het makkelijk wordt om tips en trucs uit te wisselen. Over huishouden, muziek, boeken maar ook bijvoorbeeld over opvoeding.

De Leonardo da Vincischool heeft een grote bijdrage geleverd aan de opvoeding van m'n zoon maar binnenkort is haar rol uitgespeeld; de pupil die zij acht jaar lang binnen hun gelederen heeft gehad zal de overstap maken naar de middelbare school. Het laatste schooluitje (donderdag) betrof poldersporten en de eindmusical (inclusief afscheidslied dus de doos tissues gaat mee!) is volgende week.

Is er voor Jan Marijnissen ook een afscheidsuitje georganiseerd. inclusief complete fractiekamer vol partijgenoten die voor hem gaat zingen? Agnes Kant voorop natuurlijk, als zijnde de nieuwe fractievoorzit(s)ter.

Meezingen doe ik nog even niet met het nieuwste album van Uriah Heep: Wake the Sleeper. De liedjes op de cd die ik mijzelf (vaderdag)kado deed ken ik nog niet zo goed.

Websites bouwen kan ik ook niet zo goed maar de eenvoudige website die ik heb is sinds gisteren weer een beetje bijgewerkt. Zo staat er ondermeer een verse droom en is m'n CV aangepast.

Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Anissa Boulahrouz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!