Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, december 28, 2007

Toch

De afgelopen twee dagen bivakeerde ik in de stad die eerdaags een paar dagen lang Ut Kielengat zal heten. Het was weer ouderwets gezellig bij vriend Erwin thuis. Na terugkomst uit Breda de lunch gebruikt bij m'n moeder om vanaf daar m'n zoon mee te nemen naar de vuurwerkwinkel om onze bestelling op te halen.

Bij het ophalen van de zusjes Eva en Dayna bleek dat laatstgenoemde helaas ziek bij haar oma ligt. Met Eva en haar broer even bij een paar buren langs met een klein eindejaarscadeautje van m'n moeder. Zo kwam het dat ik van buren Debbie en Billy hoorde dat een voormalig Sneeuwwitje tegenwoordig met de sterren danst; Letitia Dean -die eens Sneeuwwitje speelde terwijl ik één van de zeven mocht zijn- doet mee aan het Engelse Strictly come Dancing. Leuk om zoiets te horen.

Minder leuk is het om te horen dat het niet zo goed gaat met een bekende. Eigenlijk gaat het met een heleboel mensen helemaal niet zo goed en mag ik mijzelf gelukkig prijzen met een redelijk goede gezondheid, mensen om van te houden, een baan en voldoende financiële middelen om -zonder al te gek te doen- er redelijk van te leven.

Wanneer ik mijn huidige leven vergelijk met dat van zo'n anderhalf jaar terug dan valt mij op dat ik het toen veel drukker had maar nu veel vermoeider ben. Hoe komt dat toch?


Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Wim Meulendijk en die van Benazir Bhutto

P.s. Sinds een paar dagen bestaat dit weblog 5 jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!