Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, november 27, 2007

Verdragen

"Wat krijg je als je een snoer kerstverlichting om iemands nek wikkelt?"-"Een verlichte geest!" Zomaar even een grapje dat de Ferman en ik gisteravond samen bedachten terwijl wij terugliepen van karateles naar huis.

Samen met je kind iets ondernemen, hem zien lachen met z'n vrienden, z'n ogen zien oplichten wanneer hij de stem van z'n zusje hoort aan de telefoonlijn...Dat zijn de momenten waarom het draait in het leven.

Natuurlijk is het leuk om te worden gewaardeerd op het werk en natuurlijk leef ik mee met Hulk Hogan (Die een groot fan kent in m'n moeder. Zo heb ik ooit een opblaaspop van de Hulk voor haar meegenomen vanuit Amerika!) en z'n gezin en met de doodzieke kastanjeboom die Anne Frank door moeilijke tijden hielp en uiteraard leef ik mee met de fans van de cultklassieker "Yab Yum op stelten" die moeten toezien hoe 's lands bekendste bordeel wordt dichtgetimmerd op last van de burgemeester. Alleen maar vanwege wat criminele activiteiten! Als je dan toch zo graag wilt worden gezien als iemand die zich consequent gedraagt, sluit dan ook maar meteen het Stadhuis want wat daar allemaal wordt bekokstoofd kan ook lang niet altijd het daglicht verdragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!