Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, november 05, 2007

Uitslag

Om een of andere reden komt het de laatste tijd niet zo van schrijven. Het is niet dat er niets gebeurd in m'n leven. Zo sprak ik laatst weer'ns met buurvrouw Pieternella, kwam ik buurvrouw Angela meerdere malen achter elkaar tegen op straat en liep ik buurvrouw Linda nog tegen het lijf...;-)

Er gebeurt heus wel meer in m'n leven en in m'n belevingswereld dan zaken die met buurvrouwen te maken hebben. Zo vertelde ik U al van een feest op vrijdag;

Vriend Erwin was gezellig mee naar het leuke griezelfeest van de jarige vriend Richard, afgelopen vrijdag. Ondermeer door het late uur van thuiskomst viel het opstaan de volgende dag niet echt mee. Toch deed ik het graag want het was voor een goed doel, namelijk het samen met m'n zoon z'n zusjes ophalen voor een weekendje bij ons.

Zaterdagmiddag bezochten wij de housewarmingparty van een partijgenoot die tegenwoordig bij ons om de hoek woont. Zondag was voor lunch bij oma en toen ik 's middags de kinderen vroeg of zij misschien even TV wilden kijken totdat het tijd was voor het avondeten riep Eva:"Nee, spelletje!" Zo kwam het dat wij met z'n viertjes het aloude gezelschapsspel "Valkuil" speelden.

Toch fijn om te weten dat kinderen tegenwoordig niet verslaafd zijn aan televisie of computerspelletjes maar zich ook weten te vermaken met een springtouw en een bal in de speeltuin bij oma om de hoek en thuis gewoon graag een spelletje spelen. Eva is pas zeven maar helpt graag in de keuken en verzorgde gistermorgen zelfs het gehele ontbijt voor haar zus, haar broer en haar vader. Echt fantastisch!

Dat zou het ook zijn indien ik niet meer werkloos zou zijn en wie weet is die situatie eerdaags bereikt want vandaag had ik een heus sollicitatiegesprek. In de loop van de week wordt ik gebeld met de uitslag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!