Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, oktober 15, 2007

Horen

De uitzending van ’BankGiroLoterij Restauratie’ met het fort uit Almkerk is woensdag 17 oktober vanaf 21.25 uur te zien op Nederland 1. De finale is twee weken later. Let goed op "Napoleon"...

Herfstvakantie. Een vreemd iets. Vrijdag nog ging Ferdinand naar de film met z'n klas en zaterdag was opeens de eerste dag van de herfstvakantie. Hij en ik hebben besloten het deze vakantie rustig aan te doen en vooral veel tijd te besteden aan elkaar. Samen de zolder opruimen bijvooorbeeld en de spellenkast uitruimen. In de planning staat bijvoorbeeld ook nog werken in de tuin. Gewoon, gezellig samen dingen doen. Nu ik nog werkloos ben kan dat ook al heb ik wat last van een gebrek aan energie.

M'n zoon kon ook samen met buurvrouw Hetty zijn moeder opzoeken in een vestiging van Stichting Mentrum. De nieuwe omgeving schijnt haar goed te doen en het is altijd goed nieuws als het beter gaat met iemand. Toch?

Met Rita Verdonk gaat het vast ook beter nu zij geen lid meer is van de VVD. Niet dat zij veel keus had. Zij mocht kiezen tussen zelf haar lidmaatschap opzeggen en geroyeerd worden. Ongetwijfeld blijven wij van haar horen.


Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Werner von Trapp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!