Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, september 07, 2007

Wereldwijde web

Eindelijk is bevestigd wat velen al jaren wisten: vroeg opstaan is niet goed voor den mensch. Japanse onderzoekers beweren dat vroeg opstaan eigenlijk helemaal niet zo gezond is. Zou het onderzoek vermelden dat vroeg opstaan wel kan indien men ook vroeg naar bed gaat?

Lag er gisteravond vrij vroeg in ondanks dat ik eerder op de avond naar een toneelvoorstelling was. Oud-collega Herman speelde in "Pantser" in een klein theater vlakbij waar ik woon. Aanwezig waren ook de oud-collega's Tom, Jeroen, René, Nadia-Jane en Georges. Zo werd een avondje toneel een mooie gelegenheid om even bij te kletsen.

Oppas Suus kwam gistermiddag even bijkletsen.

Zo blijft het leven voortkabbelen en zou ik hier meer kunnen schrijven maar zoals de meeste "liveloggers" wel weten: sommige zaken kun je beter niet toevertrouwen aan het wereldwijde web terwijl je sommige zaken niet wenscht toe te vertrouwen aan het wereldwijde web.

Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Luciano Pavarotti

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!