Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, juli 18, 2007

Jaar

Wij kwamen aan in Frankrijk op Quatorze Julliet, dé nationale feestdag. Dus was er vuurwerk die avond in heel Frankrijk. In héél Frankrijk? Nee, een klein plaatsje deed hier niet aan mee...Mandelieu. Toevallig de plaats waar m'n collega's en ik verbleven. De burgemeester had verordend dat het vuurwerk bij Mandelieu eerst op de vijftiende mocht worden verschoten. Zo geschiedde het dat La Bloemen was uitgezongen, de gasten zich verplaatsten naar het grote bordes van het kasteel Chateau de la Napoule en als op commando een kleine minuut later het vuurwerk begon. De timing had niet beter gekund!













Vandaag genoten van het lekkere weer en de spelende kinderen bij Het Wed, vlakbij de plek waar "onze" groep gelegerd ligt voor zomerkamp. Inmiddels is er een speciale "Hyve" opgericht. Morgen is helaas de laatste dag voor de Ferman en mij bij Licht en Lucht, afdeling Thomas Vredes Buitenveldert. Althans voor dit jaar.




Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Schelto Patijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!